Turjentas blogg

Turblogg

Denne bloggen vil jeg nok i første rekke bruke til å skrive om turer, men kanskje også litt diverse annet. Bloggen er knyttet til min nettside www.turjenta.net

Fyrste ferien

UtenlandsturerOpprettet av Britt Marie Haraldset Hafsås 06 mai, 2013 16:45:49

Da har Synne Kristin vore på sin fyrste ferie, og det blei ei god veke! Fyrst var vi nokre dagar i Hallingdal og fekk helst på familie og vener, før vi tok ein liten utanlandstur!

Rusletur i gågata i Kiel

Turen starta jo noko slitsamt da, med det at det var stengte vegar både her og både der... Hardangervidda stengt, Haukeli kollonne, stengt mellom Bergen og Voss... Og ferja til Tysnes passa oss absolutt ikkje, så då vart det å køyre Odda, og så Utne-Kvanndal, opp til Voss og så over Hemsedalsfjellet... Passa bra å amme i bilen på ferjekaia i Utne, hadde akkurat passe ventetid, men det var no ei ny erfaring å amme i baksetet... :-P Turen vidare gjekk no greitt, med nokre mindre og større stopp... Var veldig glade for fortsatt å ha piggdekk då vi skulle over Hemsedalsfjellet, noko anna hadde ikkje gått!! Så hadde vi no og flaks der, midt oppå fjellet låg to trailerar i grøfta på kvar sin side av vegen, og før vi var komne ned frå fjellet fekk vi høyre at Hemsedalsfjellet var stengt grunna bilberging... Hadde blitt VELDIG langt å byrje på Filefjell på seine kvelden!! Men vi kom oss ned og fekk stoppe hos Turid Ingeborg i Hemsedal og amme! :-) Veldig koseleg!

Det vart nokre koselege (og nesten litt travle) dagar i Hallingdal, med møte på Betel, skulebesøk i Rukkedalen, og tid med familien, men det var utruleg kjekt å treffe så blide ansikter alle stader, og få vise fram vesle gullklumpen vår!! :-) Vi fekk oss og ein tur over åsen til Hedalen, veldig koseleg med middag hos Gunvor og Reidar, og så heldt Helge andakt på Salto etterpå. Var redde det vart ein dyr tur, med knust bunnpanne, men vi var heldige denne gongen!! ;-)

Kosar oss med utsikta frå lugaren

Sundagen køyrde vi til Oslo og gjekk om bord på Color Magic. Ein liten strek i rekninga då det fyrste vi fann ut var at hjula på barnevogna ikkje gjekk gjennom lugardøra, men... Det gjekk seg no greitt til med å løfte av bagen og slå saman hjula når vi skulle inn... Det var godt med eit par rolege døgn om bord, berre oss tre å ta hensyn til, og vi kunne slappe av og kose oss! Ete god mat i restaurantane om bord, og høyre fin musikk. (Helge var på show, eg og Synne Kristin fann ut at det var vel så bra å sitje i pianobaren eine kvelden...)

Måndagen var vi nokre timar i land i Kiel, trilla ein tur i gågata og kika litt i nokre av butikkane. Ikkje mykje vi handla denne gongen, men det vart no litt i taxfree'en på båten og... :-P

Då vi kom tilbake til Oslo på tysdagen, lurte vi på kva for ein veg vi skulle ta heim. I og med at det då var stengt på Hardangervidda att, og kolonne på Haukeli, og Helge hadde fri onsdag og, bestemte vi å køyre Sørlandet heim. På den måten fekk vi oss ein fin overnatting på Farsund Fjordhotell, og ein betre middag i Stavanger på veg heim.

Så fekk vi passere både Trekantsambandet og Bømlabrua gratis på veg heim... No bor vi atter i bompengeland...